July 21, 2013

Segmen Ramadhan Review

Hai. Assalamualaikum. Salam Ramadhan <3

KLIK BANNER UNTUK JOIN

Baiklah. Serba sedikit tentang diri saya ye.. 

    Nama saya Amira Yasmin. Umur 13 tahun dan lahir di bumi Malaysia. Kalau ada masa lapang, saya suka baca novel dan novel kegemaran saya adalah Ributnya Cinta karya PHIDOT tak silap saya. Entahlah kenapa saya suka sangat buku tu :p Saya bersekolah di -------------- . Kalau nak follow fb boleh, KLIK. Twitter pun boleh, KLIK. Instagram pun boleh, KLIK . Itu jelah. Ringkas dan padat tak? Hee.. Daaann lagi satu! Saya peminat doraemon :D 


Oh ya.. Kenangan manis pahit Ramadhan semua tu saya tak tahu nak terangkan cemana. So kira skip je la yaa :)

Sekian.

1 comment:

  1. Hehehe.. Done klik semua kat atas :) Awk, cbe awk kasi Ciri2 Header Awak.. Nak yg berbackground or transparent ? nk letak Doodle/Gambar tak? Kasi 2 kod warna pilihan awk :) Tu Je^^ Nnti komen di blog saya okey? :)

    ReplyDelete

- No harsh words allowed here